Resan har börjat..

Nu känns det som det äntligen är på riktigt, jag har anmält mig till utbytesstudent! För ungefär en vecka sedan skickade jag in en intresseanmälan till Explorius och idag fick jag svar! Dom ringde upp mig imorse och ville boka en intervju. Så jag har en bokad intervju redan nu på tisdag! 
 
Känner mig just nu jättetaggad på att åka iväg för allting börjar kännas mer och mer verkligt. Har ju länge bara gått runt och drömt om detta men nu känner jag att de faktiskt börjar bli på riktigt. Känns så skönt att äntligen kunna säga att jag ska åka, även fast jag inte ens kommit långt i processen och inte ens blivit antagen utav min organisation jag sökt till men men! Iallafall välkomna till min blogg här jag kommer att blogga om allting angående mitt utbytesår i USA! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback