Intervju

Vid fem var jag tillsammans med mamma och pappa utanför Explorius kontor. Vi gick in och möttes utav en tjej som hette Lisa tror jag. Hon började intervjun som vi var där för att göra. Den första timmen så pratade hon mest på om själva programmet, hur det fungerar med skolan, värdfamiljer osv osv. Sen fick vi ställa några frågor om vi undrade något. Efter det ställde hon några frågor till mina föräldrar och sen till bara mig! När det var min tur att svara på frågorna fick mina föräldrar gå ut. De var först på svenska och sedan bytte hon till engelska. Blev direkt nervös men det är aboslut ingenting att oroa sig, precis som alla andra har sagt! När vi var färdiga sa hon att det hade gått bra och att de skulle skicka ett mail till mig inom några dagar om jag klarat det eller inte. Sjukt nervöst.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida Törnqvist

Det kommer att gå bra! ♥ och gör det mot förmodan inte det, så har du minst 5 andra organisationer att kunna åka med! Håller tummarna för dig!

2015-01-15 @ 15:26:30
URL: http://fridaetornqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback