En extra dags väntan

Det blev inte riktigt som vi tänkte oss! Imorse gick jag upp vid 5 och gjorde iordning det sista för att åka iväg till Arlanda. Så klockan 8.30 träffades vi på Terminal 5. Det var jag och 8 andra utbytesstunder som skulle åka just idag! Men vi när vi kollade på den stora tavlan där man kan se avgångar och gater så ser vi att det står att vårat flyg var inställt. I början hade vi lite hopp om att vi skulle få en ny flygtid eller bara ta en omväg men de visade sig att vi var tvugna att vänta till imorgon. Så just nu sitter jag med två andra utbytesstunder på vårat hotell rum på Radisson Blu här på Arlanda. Vi är alla lite ledsna över att missa en dag i NY men vad ska vi göra åt det, det finns inget vi kan göra!
 
Vi har iallafall fått nya flygtider imorgon bitti (ännu tidigare)! Så vi flyger allihopa till Bryssel där vi delas upp i två grupper och åker två olika plan till NY men dom landar med 8 minuters mellanrum så det fungerar! 
 
Vi har iallafall planerat att vi ska äta middag ihop alla tjejer klockan 18. Sen har vi pratat om att vi ska kolla på en riktigt High School film tillsammans. Har faktikst gymmat (??!??!) i 20 minuter. Nyttigt att träffa hurtiga människor.  Det är klart att det är lite surt att stanna hemma i Sverige en natt till när man var inställd på att åka men det känns som vi alla har gjort det bästa utav situationen och att vi ändå är relativt posetiva (men väldigt taggade på imorgon!). Jag har hamnat i en bra grupp tycker jag, alla är supergulliga. 
 
Bättre lycka imorgon!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback